if i meet gaga at the ARTrave, im showing her my ink lol
i love my tattoo so fucking much (its not mirrored, its just the photobooth lol)

im getting a tattoo this thursday!! its gonna be “amen fashion” on my outer arm. for my love of fashion, and of course lady gaga. :) and im soooo excited

Posted: September 24th
doesnt my bff on the left look like gaga !?
never forget.
Omg my brother downloaded Gaga on our wii lmfao
Awww I drew gaga a while ago :)

oOoOO- PCKRFCRMX

Posted: May 19th
bohemea:

Lady Gaga: In Lady Gaga’s Wake - Vanity Fair by Annie Leibovitz, January 2012
theme